Vypadalo to na konec vašeho podnikání

Když se ve vašem městě objevil první hypermarket, tak jste z toho byla jako majitelka prodejny s textilem poměrně nešťastná. A co teprve, když se tam objevilo hned několik dalších a vaše město se vyhouplo na první příčky s počtem hypermarketů na obyvatele. Tak toto prvenství vás skutečně mrzelo a obávala jste se o osud svého podnikání. A je pravda, že pak pro vás na čas nastala krušná léta, neboť lidé byli zvědaví na tu modernu, která k vám dorazila a v malých městských prodejnách zákazníků výrazně ubylo.

Lidé znovu objevují kvalitu a vstřícnost

Naštěstí to vypadá, že se karta postupně obrací a zákazníci se k vám pomalu vracejí. A vy si dokonce myslíte, že víte, čím to je. Vždyť žádný hypermarket vám nikdy nenabídne tak osobní přístup, slušné chování personálu a pomoc při výběru zboží tak jako to udělá drobný živnostník. A zároveň jde také o kvalitu, neboť zatímco vám dodává textil tradiční velkoobchod s oblečením, za jehož kvalitu se můžete zaručit, tak v hypermarketech převažuje levný nekvalitní dovoz z Asie, který sice na první pohled vypadá dobře, ale mnoho toho nevydrží.

You May Also Like